zaterdag 31 december 2011

Nieuwjaarswens 2012

IN EEN NIEUWE LAY OUT (Niet geheel vrijwillig):

Wat komt er eigenlijk terecht van al die wensen?
Wens je echt wat je mensen toe wenst?
Kun je er ook zelf iets aan bijdragen?

Vragen, die altijd weer bij me opkomen bij de wensen van weer een nieuw jaar.

2009 Was trouwens ook 2010, maar blijkbaar had ik toen wensen over....
2010
2011

En 2012? Ik denk aan:
Ook de langste weg begint met de eerste stap.
Niet het proces maar het product.
Oude wijsheden in nieuwe jasjes.

Of bestaan er helemaal geen nieuwe wijsheden?




4 opmerkingen:

  1. ik wens je echt een mooi jaar toe!
    een niet geheel vrijwillige nieuwe layout? hoe kan dat?
    vliedende jaren en beleefde tijd...mooie tekst op zo'n kleurrijke ondergrond!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mijn blog melde plotseling dat mijn browser niet meer werd ondersteund. Ik werkte altijd met explorer. Plotseling moest om in te loggen de lay out veranderd. Ik heb het snel gedaan en weet eigenlijk niets van andere mogelijkheden. Komt misschien ooit nog.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuk geschreven en ik heb een kop vol juwelen(=herinneringen) die schitteren als ik ze oppoets jij ook?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Er komen er elke dag bij! IN mijn volgende blog zet ik ze op en rij heb ik me voor genomen. Van één dag.

    BeantwoordenVerwijderen