zondag 8 maart 2009

De laatste dagelijkse blog

Het is zover. Ik stop ermee. Niet helemaal maar een beetje. Doel van het blogje was uiteindelijk om te leren hoe het moest. En ik kan het nu een beetje. 't was leuk. Tekst en een plaatje dat lukt. Nu verder.

Dus nu niet meer elke dag, maar misschien wekelijks. Ik heb allerlei onderwerpen een beetje in de week gezet. En die kunnen nu worden uitgewerkt. Misschien worden ze dan taalkundig beter, beter onderbouwd, langer, wat dan ook. Er is veel om op terug te komen. In ieder geval:

  • Emoties in het leven
  • God bestaat niet
  • Werken in een omgeving met vrouwen
  • Het vakmanschap van de leerkracht
  • Een 50-plusser in een virtuele omgeving
  • Het autobiografisch perspectief
  • Schaken
  • Geen leven na de dood
En nog veel meer.

Ik verheug me er op. Ik ga eerst maar eens proberen of ik een filmpje op dit blog kan krijgen. De virtuele wereld en emoties. Ik weet er al één.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten