dinsdag 3 maart 2009

Onrechtvaardig.

Ik rijd op de snelweg. De zon schijnt aangenaam over mij en de landelijke omgeving. Ik rijd ongeveer 110, lekker rustig in de rechterbaan. Ik ben goed geluimd, gelukkig bijna!

Ik stuit op een vrachtwagen. Ik moet wel inhalen. Ik versnel. Voor de vrachtwagen rijdt een hoge auto. Ik heb een hekel aan hoge auto's. Of beter ik heb een hekel aan achter hoge auto's rijden. Je ziet niks. Ik heb trouwens een hekel aan mensen met een hoge auto. Waarom moet iemand iets aanschaffen dat het uitzicht van anderen bederft? Wat moet je met een 4 wiel drive als je toch nooit in de modder rijdt?

Ik ga voor de te hoge arrogante zak rijden. Ik ben opgefokt. Ik rijd ondertussen 150, want er rijden nog 2 hoge auto's. Ik moet ze voorbij, anders zie ik nog niks. En weet je hoe onnodig hard die mensen rijden in dat soort auto's?

Ik word geflitst. Ik ben immers nu een crimineel. Het is goed dat dit soort jakkeraars wordt geflitst. Tuig is het! Laat ze iets nuttigs gaan doen daar bij de politie. Boeven vangen of zo!

Ik zak af naar 110. Een vrachtautootje haalt me in en gaat vlak voor mij rijden. De wereld is tegen mij. Ik voel me klote. Op het depressieve af.

Ja, ik ben een emotioneel mens.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten