donderdag 8 oktober 2009

Beelden en woorden

Woorden, woorden, woorden. Mijn blog is armoe troef, als je kijkt vanuit het oogpunt van meervoudige intelligentie. Daarom volg ik 'Joo-expo'. Daar kan ik pas wat van leren.

Met haar toestemming :

Stil

er is luisteren en er is horen
er is kijken en er is zien
er is praten en er is spreken

vaak luister je, toch hoor je niks
kijk je en zie je niks
praat je maar zeg je niks

stille woorden
sprekende beelden



Ik voel me trots dat ik dit mag publiceren. Ik ben jaloers op haar vermogen tot beelden. Ik oefen elke dag. Soms is jaloezie een buitengewoon productieve en bevredigende emotie.

Voor mij zijn beelden als schimmen in mijn wereld van woorden.
Als ik m'n best doe zie ik soms al wat.

1 opmerking:

  1. jaloezie als constructieve emotie,
    dat vind ik een prachtig beeld!

    het is een eer hier te staan!
    dank je wel.

    jolan

    BeantwoordenVerwijderen