dinsdag 9 februari 2010

Rouwverwerking (1)

Viertakt Vroeg is weg.
Dood.
Komt nooit meer terug.

Volgens onderzoek is het marktaandeel van radio 4 (te) laag. De luisteraars blijken bij radio 1 te zitten. En daar is nieuws te horen! De briljante netmanager heeft nu bedacht dat als je op radio 4 nu ook nieuws laat horen de luisteraars natuurlijk naar radio 4 komen. Je bent slim of je bent het niet!

Het nieuwe programma wordt in de ether gebracht onder de bezielende leiding van Annet van Trigt. ' Ooit Studio Sport. "Van Trigt tot negen" is de briljante woordspeling, die hilarische lachsalvo's teweeg heeft gebracht op de redactie.

Ik wilde Annet niet bij voorbaat afvallen. Ik heb een week lang geluisterd. Nu is het over. Het programma is jammer genoeg nog slechter dan mijn grootste nachtmerrie. Ik ben na een week nog steeds diep ontluisterd.
Ik heb extra CD's mee in de auto.

De vissen zijn dood. Ze dachten ook dat het water vanzelf zou komen als ze maar stil in de gootsteen bleven liggen. Ze hadden netmanager moeten worden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten